Дякую за відповідь.
Вона була би дуже корисною для новачка, який тільки і вміє, що дивитися ТБ.
1. З фай-фаєм все нормально. І це все перевіряється у конкретних пунктах меню (стан мережі). Також можна елементарно перевірити за допомогою додатків.
2. Майже все нормально і з підключенням до 15-го сервера. "Майже", зауважую тому, що лише візуально все нормально (підсвітка каналів кольором "морської хвилі", дати початку та кінця сервісу, Funcam.125 тощо).
Але наочного позитивного результату (саме можливості перегляду програм) немає. Тому і "майже".
3. Ресивер у мене не перший, про скидання та усілякі "ресети" мені відомо. А така дика ситуація вперше.
Я не інсталятор, а просто фахівець з супутникового зв'язку, який допоміг декільком своїм приятелям. А тепер маю клопіт.
Ви згаяли час на відповідь. Це знак уваги.
Превелике спасибі.
А я ще раз передивився форум.
Проблема в Оператора існує, інформації від нього - практично нуль. І це не дивує мене, бо я не читаю російських сайтів. Може, якщо піти на сайт Оператора (ще не ходив), я щось знайду - про ТО, яке проводиться у певні години тощо. Це нормальна ситуація, що інформації "практично нуль". Такий спосіб взаємодії або взаємовідносин існує. Це коли треба бігати за тим, хто надає послугу - безкоштовна вона чи ні.
Бувайте всі здорові.
Я всім дуже вдячний.
Сьогодні саме день ТО в Оператора.
Сигналів немає, і тому нічого нового - теж.
Нехай щастить.
Вона була би дуже корисною для новачка, який тільки і вміє, що дивитися ТБ.
1. З фай-фаєм все нормально. І це все перевіряється у конкретних пунктах меню (стан мережі). Також можна елементарно перевірити за допомогою додатків.
2. Майже все нормально і з підключенням до 15-го сервера. "Майже", зауважую тому, що лише візуально все нормально (підсвітка каналів кольором "морської хвилі", дати початку та кінця сервісу, Funcam.125 тощо).
Але наочного позитивного результату (саме можливості перегляду програм) немає. Тому і "майже".
3. Ресивер у мене не перший, про скидання та усілякі "ресети" мені відомо. А така дика ситуація вперше.
Я не інсталятор, а просто фахівець з супутникового зв'язку, який допоміг декільком своїм приятелям. А тепер маю клопіт.
Ви згаяли час на відповідь. Це знак уваги.
Превелике спасибі.
А я ще раз передивився форум.
Проблема в Оператора існує, інформації від нього - практично нуль. І це не дивує мене, бо я не читаю російських сайтів. Може, якщо піти на сайт Оператора (ще не ходив), я щось знайду - про ТО, яке проводиться у певні години тощо. Це нормальна ситуація, що інформації "практично нуль". Такий спосіб взаємодії або взаємовідносин існує. Це коли треба бігати за тим, хто надає послугу - безкоштовна вона чи ні.
Бувайте всі здорові.
Я всім дуже вдячний.
Сьогодні саме день ТО в Оператора.
Сигналів немає, і тому нічого нового - теж.
Нехай щастить.